Beyoncé/L'Oreal taka 2

At right is the Beyoncé/L'Oreal ad as it appeared in most magazines; at left is how it appeared in Essence. Did the ad people or publishers darken her skin for the magazine targeted at black women? Quips a blogger at Young, Black & Fabulous: "Maybe the printing machines were just off." But over at Racialicious, there's another theory about the original ad: "When filming hair, incredibly strong lamps are used to make each strand visible and shiny… Given that L’Oréal is selling a haircolor and highlights product, they undoubtedly employed a ton of lights… This is not a case of L’Oréal manipulating Beyoncé via Photoshop (at least not beyond the normal ultra-retouching done for fashion shots). Quite the opposite. L’Oréal should have used Photoshop—to restore the natural skin tone removed by the lighting."

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Athugasemdir

1 identicon

Bullur er þessi mynd, sýnist munurinn eingöngu helgast af mismunandi prentgæðum.  Hitt er svo annað mál hvort þeir hafi Fótósjoppað hana eitthvað, líklega gert það af nauðsyn einni saman þar sem hún er klárlega offitusjúklingur með húðvandamál!

...désú (IP-tala skráð) 13.8.2008 kl. 15:26

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband